본문 바로가기
Sound Impact/MV

Travie McCoy - Billionaire ft. Bruno Mars

by ツララカララ™ 2010. 8. 21.


[Bruno Mars]
I wanna be a billionaire so fucking bad
난 정말 엿같이 억만장자가 되고 싶어
Buy all of the things I never had
내가 한번도 가져본적 없는 것들을 모두 사고
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
난 포브스 잡지 커버에 실리고 싶어
Smiling next to Oprah and the Queen
오프라와 퀸 (*락밴드*) 옆에서 미소지으며

[Chorus]
Oh every time I close my eyes
내가 눈을 감을 때마다
I see my name in shining lights
반짝이는 불빛으로 쓰인 내 이름이 보여
A different city every night oh
매일 밤마다 다른 도시에 가고
I swear the world better prepare
내가 맹세하는데, 이 세상은 준비하는게 좋을 거야
For when I’m a billionaire
왜냐하면 내가 억만장자가 되면

[Travis "Travie" McCoy]
Yeah I would have a show like Oprah
그래, 난 오프라같은 토크쇼를 하나 할 꺼야
I would be the host ,
내가 진행자가 될거고
everyday Christmas
매일마다 크리마스일거고
Give Travie a wish list
Travie에게 원하는 것들 목록을 말해
I’d probably pull an Angelina and Brad Pitt
난 아마 안젤리나와 브레드 피트 같은 짓을 하겠지
And adopt a bunch of babies that ain’t never had sh-t
아직 철도 안든 아기들을 여러명 입양하겠지
Give away a few Mercedes like here lady have this
메르세데스 차 몇대는 그냥 줘버리고, 자, 아가씨, 가져도 되요
And last but not least grant somebody their last wish
그리고 마지막이지만 제일 덜 중요한 건 아닌, 죽어가는 사람에게 마지막 소원을 들어주고
Its been a couple months since I’ve single so
내가 솔로 된지 한 두달 쯤 됐으니까
You can call me Travie Claus minus the Ho Ho
날 Travie 클로스라고 불러도 돼, 호 호는 빼고(*Ho Ho는산타클로스의 웃음소리와 여자의성기를 뜻하는말;;;*) 
Get it, hehe, I’d probably visit where Katrina hit
알아듣겠어? 난 아마도 카트리나 폭풍(*2005년 미국을 휩쓸고 강한 피해를 줬던 폭풍*)이 지나간 자리를 방문하겠지
And damn sure do a lot more than FEMA did
그리고 젠장, 연방재난관리청보다야 훨씬 더 많은 일을 하겠지
Yeah can’t forget about me stupid
그래, 왠만큼 멍청하지 않고서야 날 잊어버릴 수는 없을 거야
Everywhere I go Imma have my own theme music
내가 가는 곳마다 난 내 고유의 주제가를 만들어놓을 테니까

[Chorus]
Oh every time I close my eyes
내가 눈을 감을 때마다
I see my name in shining lights
반짝이는 불빛으로 쓰인 내 이름이 보여
A different city every night oh
매일 밤마다 다른 도시에 가고
I swear the world better prepare
내가 맹세하는데, 이 세상은 준비하는게 좋을 거야
For when I’m a billionaire
왜냐하면 내가 억만장자가 되면
Oh oooh oh oooh for when I’m a Billionaire
왜냐하면 내가 억만장자가 되면
Oh oooh oh oooh for when I’m a Billionaire
왜냐하면 내가 억만장자가 되면

[Travis "Travie" McCoy]
I’ll be playing basketball with the President
난 대통령과 같이 농구를 하고 있을 거야
Dunking on his delegates
그리고 그의 대의원들에게 덩크슛을 날리겠지
Then I’ll compliment him on his political etiquette
그러고 나서는 대통령에게 그의 정치적인 예절에 대해 칭찬을 해줄꺼야
Toss a couple milli in the air just for the heck of it
한 2백만 달러쯤 심심하니까 공중에 던져보고
But keep the fives, twentys completely separate
하지만 5달러 짜리는 내껄로 해두고, 20달러짜리는 아예 다른데다가 놔둘거야
And yeah I’ll be in a whole new tax bracket
난 완전히 새로운 과세 등급안에 들게 될거야
We in recession but let me take a crack at it
지금은 불경기지만 한 번 내가 손을 대볼게
I’ll probably take whatevers left and just split it up
난 아마 이제까지 남은 돈을 얼마가 되든 상관없이 가져다가 그냥 나눌꺼야
So everybody that I love can have a couple bucks
그래서 내가 사랑하는 모든 이들이 2달러씩은 가질 수 있게
And not a single tummy around me would know what hungry was
그리고 내 주변에 있는 단 하나의 배도 배고픔이라는 걸 알지 못할 거야
Eating good sleeping soundly
잘 먹고 편히 자면서
I know we all have a similar dream
나도 우리모두가 이것같은 꿈이 있다는걸 알아
Go in your pocket pull out your wallet
네 주머니속으로 들어가, 네 지갑을 꺼내
And put it in the air and sing
그리고 그걸 공중에 던지고 노랠 불러

 [Bruno Mars]
I wanna be a billionaire so fucking bad
난 정말 엿같이 억만장자가 되고 싶어
Buy all of the things I never had
내가 한번도 가져본적 없는 것들을 모두 사고
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
난 포브스 잡지 커버에 실리고 싶어
Smiling next to Oprah and the Queen
오프라와 퀸 (*락밴드*) 옆에서 미소지으며

 [Chorus]
Oh every time I close my eyes
내가 눈을 감을 때마다
I see my name in shining lights
반짝이는 불빛으로 쓰인 내 이름이 보여
A different city every night oh
매일 밤마다 다른 도시에 가고
I swear the world better prepare
내가 맹세하는데, 이 세상은 준비하는게 좋을 거야
For when I’m a billionaire
왜냐하면 내가 억만장자가 되면
Oh oooh oh oooh for when I’m a Billionaire
왜냐하면 내가 억만장자가 되면
Oh oooh oh oooh for when I’m a Billionaire
왜냐하면 내가 억만장자가 되면

 I wanna be a billionaire so fucking bad....
난 정말 엿같이 억만장자가 되고 싶어....

 Lyric: 네이버 <Use the lyrics to heal yourself.....♬> by 곰돌이젤리
[YouTube] Travie McCoy: Billionaire ft. Bruno Mars [OFFICIAL VIDEO] by FueledByRamen